Selasa, 15 Disember 2009

Sorry, sorry, sorry!

+tadaa+

ha5 . aku suka akan kucing . tapi . kadang2 . aku takut juga .hu3
iye lah . bile kucing dah mencakar . takkanlah aku nak
bagi dia hug . flying kiss . pulakkan?
tak pasal2 karang .
chantek muka aku
. ada warna mencapap kat situ .
ada line panjang2 . warne merah . berselang seli dengan warne kulit aku
huh! ;D

. aku sukakan benda yang comel2 . em .
aku suka kucing . hamster . teddy bear
sangat teringin nak bela hamster
. alangkah seronoknya . kalau ia bergerak2 atas tapak tangan aku .
wah!!
em . i also like chocolate . nyam3
i
like comic very much . ha5 . kat dalam laci aku
. dah penuh and mampat . dengan comic yang aku and adik2 aku kumpul .
tak sangka sungguh . dah hampir 25 komik
. aku and adik2 aku kumpul .
. adik aku perempuan . tak heran lah . minat kami sama .

. the conclusion .
i like something . cute . sweet
komik . ia tak cute . tapi . the story inside it
very fun . sweet . also . romantic

dah merepek panjang2 nampaknye . padahal
. nak cakap benda simple jae .

. dearest cutest kitten .
i'm
sorry!
i want to say
. hey! borrow your picture for a while .
aku belum masukkan pic aku dalam komputer lagi
. so . aku tak boleh nak upload pic aku .

. diharap dapat bersabar .
kepada semua yang ingin mengetahui
. siapakah penulis . yang mengarut di sini .
minta tunggu tahun '11 . heh . tahun depan
. tahun busy aku . nak menentukan masa depan .
dengan melakukan yang terbaik untuk SPM'10
aja aja fighting!

diharap siapa2 yang telah terlepas dari exam ni
. maksud aku . dah berjaya mengharungi
'perang'ini.
sila bantu aku
. senang sahaje . berikan aku .
nasihat . motivasi . and cabaran
. ku tak sedar diri lagi ni . weyh!
please . please . please
bantulah aku
. aku hampir hanyut . dan . lemas .
cepat!!


2 ulasan:

  1. it seem like byk benda yg kamoo suka is my fav too..
    hamster,komik,chocolate :)
    sama je.. he he he

    BalasPadam
  2. that good! nnti boleh brbual pnjang . ha5 . unexpected . well. thanx for da comment . trus sokong sye! ;)

    BalasPadam