Khamis, 24 Disember 2009

binggung . buntu . apa yang aku mahu?

meyh . aku ni memang degil orangnye . mase da suntuk na mati pon . masih sempat . lagi . tapi . untuk yang . 2nd last . 3rd last . 4th last? aku ta tahu . tapi . aku tetap nak upgrade blog aku . before naek sekolah nih . kalau da blek maktab nanti . harapanla . nak bukak blog ni .

sebenarnya . cerita kali ni . nak cakap pasal tupperware2 . maksudnya . second version after ‘tupperware..’ yang before ni . tapi . nanti jelah . aku bukak pasal citer tupperware tu .

ok . actually . aku ada masalah sedikit . begini .

setiap orang . mempunyai matlamat hidup sendiri . cita2 sendiri . adanya matlamat dan cita2 . kita akan berusaha . untuk capai matlamat . cita2 . keinginan . impian . yang kita mahu . di masa akan datang . masa hadapan akan lebih bermakna . dan berbahagia . dengan apa yang diingini . telah pun tercapai .[maaf . ayat agak ta tersusun]

apakah cita2 aku? aku sendiri ta tahu . apabila ditanya . akau sendiri ta tahu . apa yang aku mahu jadi . apabila sudah habis sekolah nanti . apa yang aku mahu . hidup dalam suasan bahagia . bersama keluarga . suami . anak2? [iye ke?] wah3 . cita2 besar aku . tapi nak hidup senang . perlu kerja . kerja nak dapatkan duit . so . kerja mesti yang ade gaji banyak digit . nak kerja besar gaji . perlu kerja yang bagus . tapi . kerja ape yang sesuai untuk aku? bingung sekali memikirkannya!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan